Symetrie pri staveni

Noeat

Crewman
Torchbearer
pridavani dilu pri zapnute symetrii dovoli umistit dil do prostoru (da se s tim letat a je to plne funkcni)


symetry.jpg
 

Evelas

Petty Officer
Staff member
Torchbearer
A musí být jeden z dílů přichycený? Když to dělám bez symetrie, tak po startu zmizí.
 

Noeat

Crewman
Torchbearer
A musí být jeden z dílů přichycený? Když to dělám bez symetrie, tak po startu zmizí.
je to kapku slozitejsi..
lze smazat prichyceny dil a zustane jen ten v prostoru (a po startu nezmizi) ..ale nelze smazat dil na ktery byl prichyceny - pak totiz zmizi i ten volne v prostoru
 

MaXxProsTe

Crewman
Torchbearer
No, tak vzhledem k tomu, ze vlakno je nejakym podivne povedomim jazykem psane, tak ho taky pouziju :eek:

Vzhledem k tomu, ze se radeji dloubu v kreativnich aspektech, tak jsem se nadsene dal do pitvoreni lodicek… tedy musim priznat, ze se vzdy dobuduju k -predpokladam- nadprumerne slozitosti s dost velkym poctem dílů (popravde jsem nevidel moc cizich vytvoru) … viz:

obr0.jpeg

…tedy jsem celkem hned zjistil, ze mirrorované dily se sice umisti (podle oka) na totoznou pozici na druhe strane modelu, ale "neprichyti se" jak by mel a pak z modelu "odpadne"… viz. :

obr3.jpeg
obr5.jpeg

resp. zustane vyset v editoru… viz.:

obr4.jpeg

…dokonce se mi stalo, ze jsem postavil trochu mensi a dokonce jsem pri prohazovani lodi ziskal "hybrid" xD

obr1.jpegobr2.jpegobr6.jpeg

…tedy jsem postavil i jednu striktně nemirrorní… viz:

obr7.jpeg

…u té se to stalo také někde mezi 4mi oznacenymi dily, byly vizualne zpasované, ale snadno se to opravilo jen lehkym pohnutim, možná jim vzájemně nevoni jejich "kolidační / snapovací" zony, ci prichytavani zaoblenych rohu atd… neprisel jsem v tomhle pripadu vubec nq nic, protoze to nebylo nic sloziteho, proste jen komponenty v rade zasebou :unsure:

NICMÉNĚ osobne mam u mirrorování podezření, ze nektere dily se takhle neprichytavaji kvuli nejake nepresnosti, netusim, jak to je u UNITY, ale pokud by mirrorrror… :poop: …pokud by zrcadlici osa u nekterych dilu mohla z nejakeho duvodu skocit o pixel "vedle", tak se muze stat, ze dil se v zrcadlove casti prichyti lehce odlišně anebo vůbec. Nekolikrat jsem si vsiml zdanlive bezduvodneho lehce rozdilneho uhlu / pozice u zrcadleneho dilu… (ale nikdy me nenapadlo udelat shot :eek: )

TAKÉ by mohl byt problem, ze dily se prichytavaji casto i na hodne male plošky a tak je pro ně dost snadne "go apeshit", kdyz nevedi, kterou ze sousedicich ploch vybrat :ROFLMAO:

JAKO poslední možnost mě napadá, jestli se u zrcadleného dílu neperou "rozkazy", protože MIRROR říká "tady presne budes!", ale SNAP mu ale ukaze kousek vedle a řve na něj "ale když vole nebudeš támhle, tak se nenapojíš!"


CO MĚ tak napadlo ve sprše, jestli by třeba nešlo rozdělit model dílu na nejake "referencni zony" za ktere by se dal myší "uchopit" a nasledne by se podle toho mohl jednodušeji prichytaval… příklad viz:

obr8.jpeg

…soucasny zpusob drzeni za "stred" je… problematicky, protoze dil si pri prichytavani kolikrat nevi rady sam se sebou.


JO A JEŠTĚ, nešlo by na zbrane aplikovat nejaky kolizni model časem? Je sice dobre, ze se daji relativne skryt nekam do designu obcas, ale kdyz strili skrz loď za sva zada, je to divny… navic nemaji slepy uhel, coz podle me muze trochu ochuzovat "dog-fighty" a tak nejak to ubira stavitelum na vyhodach "chytrého designu" :geek:

…no, takhle je to asi vse, na co jsem si zrovna vzpomel, tak se lehce omlouvam za NEstručnost xD
 

MaXxProsTe

Crewman
Torchbearer
tak rovnou prihodim priklad, kdy si dily nesedly a to jich je jen osm xD

2.jpg
-tady je videt, jak na sebe ktere dily "dosedaji" a navazuji...

3.jpg
-a zde je mozne rozeznat, zeto opravdu neni symetricke
 
Top