NE NEO Commanders feedback thread

Evelas

Petty Officer
Staff member
Torchbearer
Zdar,

Protože zatím tady nebylo žádné vlákno ohledně NEO Commanders, tak ho zakládám.
Do postů pište zjištěné problémy a feedback.
 

Evelas

Petty Officer
Staff member
Torchbearer
První dojmy jenom z toho, co jsem to pustil na notebooku v práci:

EDIT 9.3. 14:10
  • Menu ve hře nevypíná ovládání, stále lze klikat na ovládání na pozadí.
  • Označování levým tlačítkem (click&drag) je naprosto nestandardní.

Menu:
  • Přidal bych zvýraznění volby v menu
  • Hra se nespustí ve fullscreenu
  • Tlačítko Settings nefunguje
  • Copyright Szeineru není zarovnaný se zbytkem menu (REEEEEEEEE)
Hra:
  • What the fuck do I do? Žádná indikace, co dělat.
  • Pravý klik generuje nějakou podivnou konstrukci, která zůstává nalepená na myši do levého kliku.
  • Kliknutí na planetu nabídne stavbu outpostu, ale potvrzení nic neudělá (ani varování na nedostatek surovin atd.)
  • Blueprint editor plní asi formální funkci. Krom rozkliknutí menu jednotlivých položek nevidím žádnou změnu při výběru jakékoliv z nich. Uložení nemá žádný zjevný efekt.
  • Při psaní předchozího bodu jsem prohrál a netuším proč :D - Z Defeat screenu se ale nejde dostat nikam dále, je potřeba vypnout hru.
  • V menu fungují jenom tlačítka "Continue", "Exit to menu" a "Quit"
Možná toho bude víc, ale fakt netuším, jak hru ovládat nebo jak co dělat.
 
Last edited:

Michal

Crewman
Staff member
Zdravím,
děkuji za feedback. Vyjádřím se k jednotlivým bodům. Tento build je hlavně k otestování AI. Grafické nápady jsou taky super. Hra bude mít návod k hraní.

Menu
  1. Dobrý nápad. (grafická změna)
  2. Toto je bug. Dobrá připomínka.
  3. Změní se v dalších buildech
  4. Dobrá připomínka
Hra
  1. Instrukce ve hře zatím nejsou. Samozřejmě bude vydaná s instrukcemi ve hře.
  2. Jedná se o stanici. Zatím tam není její cena, nevybuduje se kvůli nedostatku surovin. Grafické provedení se změní.
  3. Varování zatím není.
  4. Blueprinty se objeví při budování lodí přes stanici, hráč je může volně využívat. Ano, není to přehledné.
  5. Podmínka prohry / výhry je momentálně zničení všech plavidel. Budou různé režimy jako například zničení stanic. To že nikam nejde odejít je bug.
 
Last edited:

Evelas

Petty Officer
Staff member
Torchbearer
Ok, takže jestli chápu dobře, tak momentálně to není v úplně hratelném stavu, protože na start nemám nic a pro stavbu lodí nemám suroviny. Je to tak? Já jenom ať vím, co ještě zkoušet.
 

Michal

Crewman
Staff member
Stanice generuje suroviny. Stanice tam je. Hratelné to je. Outposty generují také suroviny, poté co se postaví. Nejlepší strategie pro začátek je počkat minutu / dvě až stanice vygeneruju nějaké suroviny, vybudovat "fighter" jednotky a poté postavit (až se zase vygenerují suroviny) outpost. Pak se hra rozjede, a je možnost vyhrát.
 

Evelas

Petty Officer
Staff member
Torchbearer
Ok, právě dvě až tři minuty jsem strávil klikáním na všechno možné a potom jsem prohrál :D
Z čistě gameplay hlediska to chce udělat nějaký opener, aby člověk nemusel hned čekat a mohl na něco kliknout (viz. třeba Starcraft, kde člověk začíná s 50 minerály a 99,99% strategií stejně hned staví dělníka).
 

Evelas

Petty Officer
Staff member
Torchbearer
Ok, už jsem našel ten problém. Je to souhra dvou věcí.
  • Hra nezačíná s focusem na hráčskou stanici (je potřeba na ni ručně najet).
  • Na minimapě nejde posouvat kliknutím.
Podařilo se mi postavit harvester, ale nejsem si úplně jistý ovládáním, protože pravým tlačítkem stavím stanici a levé někdy jednotku rozhýbe, někdy ne :D
 

Michal

Crewman
Staff member
Ok, už jsem našel ten problém. Je to souhra dvou věcí.
  • Hra nezačíná s focusem na hráčskou stanici (je potřeba na ni ručně najet).
  • Na minimapě nejde posouvat kliknutím.
Podařilo se mi postavit harvester, ale nejsem si úplně jistý ovládáním, protože pravým tlačítkem stavím stanici a levé někdy jednotku rozhýbe, někdy ne :D
Super, beru na vědomí.

Ovládání: levé - select, levé kliknutí s jednotkou/jednotkami která/které jsou selectle - pohyb, dvojklikem levým tlačítkem myši na jednotku se otevře upgrade menu (upgrady, kapitán)
 

Evelas

Petty Officer
Staff member
Torchbearer
Ok, NEO má být v základu normální RTS? Prvky modifikace lodí sice připomínají GalCiv nebo Stellaris, ale předpokládám, že gró bude klasicky v 4X. Držel bych se standardního ovládání, tzn. výběr levým, pohyb pravým.
 

Miriammele

Crewman
Staff member
Ok, NEO má být v základu normální RTS? Prvky modifikace lodí sice připomínají GalCiv nebo Stellaris, ale předpokládám, že gró bude klasicky v 4X. Držel bych se standardního ovládání, tzn. výběr levým, pohyb pravým.
Ano je to tak aby hrač měl možnost si díky modifikaci vybudovat a navrhnout zcela unikátní flotilu plavidel, jinak v další verzi buildu se už budeme snažit aby ovladani bylo: "výběr levým, pohyb pravým" hned to bude o podstatněji hratelnější :) Věříme, že zažitek bude pak mnohem lepší :)
 
Top