mechanika strelby

Noeat

New member
#1
pridani mechaniky prehrivani zbrani, aby se nedalo strilet nepretrzite
pridani dilu pasivniho chlazeni - zpomaluje prehrivani zbrani
pridani dilu aktivniho chlazeni - zrychluje "chladnuti" zbrani kdyz se nepouzivaji
pridani mechaniky kritickeho prehrati - pokud dosahneme kritickeho prehrati, zbran se zasekne a neni ji mozne pouzit, dokud zcela "nevychladne" tzn dokud se prehrati nesnizi na nulu
pridani tieru zbrani - zvysuje dobu po dobu po kterou je mozne strilet bez kritickeho prehrati


ruzne tiery zbrani mohou mit i jine vlastnosti - napriklad vyssi rychlost strelby za cenu rychlejsiho prehrivani, atd)
 

Evelas

Administrator
Staff member
#2
Ad. Přehřívání zbraní - Dá se nahradit municí nebo spotřebou energie reaktoru. To druhé by možná byla vhodnější volba, protože mimo forsáže nemá momentálně energie žádné využití. Eliminovalo by to potřebu dalších herních mechanik a modulů.

Ad. Tiery - Ty asi přibudou, současný minigun je T1.
 

Patara

New member
#3
Nebo jestli se hra bude ubírat směrem více jako simulátor tak by se mohlo udělat že by se dle typu (např: pulzní zbraně, rakety,miny atd) přehřívali, spotřebovávali energii a munici dle typu zbraně např: energetické zbraně jako třeba pulzní laser by spotřebovával hodně energie a munici žádnou a přehříval by se. Nebo Třeba beam laser ten by se zahříval více narozdíl od pulzního laseru ale za to třeba minigun by spotřebovával minimum energie ale zase by pořeboval munici.