CZ diskuze o hře

#1
Dobrý den, rádi bychom se s přítelkyní zeptali nebo lépe poukázali na fakt, že co se týče příjímání živin a tekutin je hodně nevyvážené oproti jejich spotřebě. Navíc je trošku tristní že živiny (jakožto kcal) dojdou dříve než samotná hydratace. Nerad bych to psal jako kritiku a způsobil rozčarování, uvědomuji si že je to vše ve vývoji, spíš jsem chtěl vědět jestli to je prozatím záměr? Hratelnost je tím ovlivněná tak, že člověk svého avatara honí stále ku sběru jídla, které ale pořádně nevydrží vyživovat jeho tělo, už jen když se prochází (neběhá - to už je samo osobě zbytečná spotřeba energie, za což jsem vděčný, že to tam je :) ) nebo hledá, natož aby něco vytvářel.

A s tím spojené, že spousta věcí hrozně rychle exspiruje (nejen jídlo ale i ostatní věci nebo vykraftěné např.: odložené prázdně kokosové misky u nichž si myslím, že by nepoužívané mohly vydržet o mnoho déle). Člověk se to snaží kompenzovat nějakým sběrem a uskladněním v provizorním campu a tam mu to zkrátka zmizí.

Hra má velký potenciál a spousta věcí které v mnoha survival hrách není v té Vaší nacházím! Ať už je to zaměření na management energie nebo super (funkční - i když jsem podle ní zatím nešel) noční obloha, nebo velmi chytrý systém obnovy surovin, který jsem se dočetl ve Vašem reportu. Takže Vám budu posílat bug reporty co to jen jde aby ta hra byla nejlepší!
PS.: přítelkyně doufá že tam bude ochočování zvířat, ale já bych to zas nepřeháněl :D
 

DuroBulo

Administrator
#2
Ahoj,
vdaka moc - cast veci sa uz upravila. A ide o to poladit to, co ma kolko vydrzat a kolko energie dat. Narocny je prave prvy den, ked je hrac odkazany len na ovocie - aj ked ma uvodnu zasobu 1500. Po spraveni ostepu a ohniska sa jeho situacia vyrazne zlepsi. Tak ci tak, som predlzil zivotnost a pridal 10x loot. V zasade su to len 2 parametre, ktore staci menit - netreba tam nic preprogramovavat.

V zasade je to aj zamer na zaciatku - lebo si potrebujem overit, ze ekonomika robi to co ma a pokial by bola zivotnost itemov pridlha, tak nebude spawnovat loot, lebo nebude miznut. Ale to su naozaj veci na optimalizaciu.

Obloha sa bude este menit - rotovat aby sever (Polarka) bol na severe.

K ochocovaniu - planuje sa kon ale az na druhej mape (vid aj dnesny post). Uvazujem mozno aj nad "vlkom".

Vdaka moc za report

Duro
 
#3
Tak to jsou super zprávy! Asi před hodinou jsme se s přítelkyní dočetli o koni a dalších věcech. A co se týče vlka nebo psa, tak jestli to bude fungovat tak to bude epické :D !
 

DuroBulo

Administrator
#4
Kon sa uz testoval prvy krat pred par mesiacmi.
Ale z hladiska gameplay - nema zmysel ho dat uz na prvu mapu. Este by zomrel v mociari ako Artey z NEkonecneho pribehu - a to som fakt plakal.
Druha mapa ma byt rozsiahlejsia - tam uz bude mat kon zmysel. Kona - inak velmi pekneho vid screeny - mam k dispozicii vratane animacii a to aj animacie jazdy na nom.
Vlci budu isto ako predatori, nad ochocenim budem rozmyslat.